KUHN GA 15131 4-rotor fuldhydraulisk rive

Bugseret, arb. br. 9,50-14,70 m. Med 3D hjulophæng, G3 rotorer, hydr. højdejustering, centerskår.

Færdig arbejde på rekordtid med fuldhydrauliske river.

Let at indstille og let at vedligeholde

  • Fuldhydraulisk rive, og det gør det blandt andet muligt at justere rotorhastigheden.
  • STOR ARBEJDSBREDDE: 9,50 - 14,70 m.
  • Boost af de forreste rotorer så de kan køre 20 procent hurtigere end de bageste rotorer, forbedrer rive arbejdet!
  • Markedets laveste vedligeholdelsesniveau!
  • Master Drive GIII gearet er kraftigere og lettere
  • "Take Off" effekt giver et rent rivearbejde
  • Foragerautomatik, sikrer at alt kommer rettidig med, blot ved at trykke på EN knap.
  • Arbejdshøjden, arbejdsbedden og skårbredden kan justeres løbende fra kabinen.
  • Hver enkelt rotor kan hæves og sænkes individuelt. Det kan være en fordel i kiler, omkring træer eller andre forhindringer på marken.
  • Rotordiameteren er 3,6 m, med 13 rivearme på de to forreste rotorer og 15 rivearme på de to bageste rotorer. Hver rotor har fire drejelige hjul.
  • Rivens eget hydraulikanlæg kræver min. 115 hestekræfter fra traktorens PTO.
  • Transportdimensioner: 3 m bred, 4 m høj og 10,9 m lang. Den er dermed lovlig på de danske veje.

Vil du vide mere om KUHN græsmaskiner? så kontakt:

Christian Korsholm hos MI på tlf. 76 40 86 66
Anders Filsø hos MI på tlf. 76 40 86 61
Christian Kyhn hos MI på tlf. 76 40 86 68

Se det øvrige udvalg af skivehøstere, skårlæggere, river og vendere mm. fra KUHN her.

Nyt robust rivearms-fæste monteret med bolte og bøsninger. Rivearmene er kraftigere, og hovedakslen er forstærket.

Hydraulisk højdejustering

Arbejdshøjden på rivearmene, arbejdsbredde og skårbredde osv. kan indstilles fra traktorens kabine: Det er både tidsbesparende og brugervenligt. Justeringen sker f.eks. på GA 15131 med VT 50 monitoren som vist på billedet.

Svinghoved

Blot én PTO aksel der altid er lige, da sving sker efter hydr. pumpe for minimalt vedligehold.

3D hjulophæng

  • Giver stor bevægelighed og tilpasser rivearbejdet til markens konturer.
  • For optimal opsamling af afgrøden sidder hjulene meget tæt på rive tænderne.
  • Beskytter stubbene for bedre genvækst.

"Take Off" effekten minimerer forureningen

"Take Off" effekten på rotorerne giver optimal opsamling af afgrøden, så risikoen for forurening minimeres.


Højere driftsikkerhed og lavere vægt med MasterDrive® GIII transmission 

1. Akslen fra kurvebanen og ud til rive­armsfæstet er støbt i ét helt stykke.
2. Aluminiumshuse med bronze bøsninger giver stabilitet og en lavere vægt.
3. Husene kan individuelt afmonteres med to bolte.
 4. Dobbelt udvekslingssystem giver ekstra stabilitet, modvirker slør mellem de to gearhjul og skaber maksimal styrke i gearet under høje belastninger.

Kort beskrivelse: 
Bugseret, arb. br. 9,50-14,70 m. Med 3D hjulophæng, G3 rotorer, hydr. højdejustering, centerskår.

Nyt robust rivearms-fæste monteret med bolte og bøsninger. Rivearmene er kraftigere, og hovedakslen er forstærket.

Hydraulisk højdejustering

Arbejdshøjden på rivearmene, arbejdsbredde og skårbredde osv. kan indstilles fra traktorens kabine: Det er både tidsbesparende og brugervenligt. Justeringen sker f.eks. på GA 15131 med VT 50 monitoren som vist på billedet.

Svinghoved

Blot én PTO aksel der altid er lige, da sving sker efter hydr. pumpe for minimalt vedligehold.

3D hjulophæng

  • Giver stor bevægelighed og tilpasser rivearbejdet til markens konturer.
  • For optimal opsamling af afgrøden sidder hjulene meget tæt på rive tænderne.
  • Beskytter stubbene for bedre genvækst.

"Take Off" effekten minimerer forureningen

"Take Off" effekten på rotorerne giver optimal opsamling af afgrøden, så risikoen for forurening minimeres.


Højere driftsikkerhed og lavere vægt med MasterDrive® GIII transmission 

1. Akslen fra kurvebanen og ud til rive­armsfæstet er støbt i ét helt stykke.
2. Aluminiumshuse med bronze bøsninger giver stabilitet og en lavere vægt.
3. Husene kan individuelt afmonteres med to bolte.
 4. Dobbelt udvekslingssystem giver ekstra stabilitet, modvirker slør mellem de to gearhjul og skaber maksimal styrke i gearet under høje belastninger.