KUHN Prolander 1000-serie stub- og såbedsharve

Kampagnemaskine

Bugseret fjedertandsharve for stub- og såbedsarbejde. Arb. bredde 6,00 & 7,50 m.

KUHN Prolander
Kampagnemaskine

Ny KUHN 5 bullet fjedertandsharve til stubbearbejdning og såbedstilbedredning

KUHN Prolander er en ny fjedertandsharve der er udviklet til øverlig jordbearbejdning. Harven er bygget over en kraftig centerdel, med store bære- og transporthjul. Mange unikke detaljer gør harven fleksibel og yderst anvendelig i både stubbearbejdning og såbedstilberedning.

  • Arb. bredde 6,00 eller 7,50 m.

  • Transportbredde kun 2,83 m.

  • Transporthøjde hhv. 3,85 og 4,00 m.

  • 5 tandbuller, med 60, 70 og 80 cm afstand.

  • 68 cm tandafstand på hver bul, dvs 15,5 cm tandafstand.

  • Dobbelt U-ringsvalse (soil to soil) eller dobbeltvalse af rør- og stangpakkervalse.

  • Hydraulisk dybdestyring - fleksibelt system hvor både + og - kan justeres under drift.

  • 520/50-17 bære- og transporthjul.

  • Hydrauliske- eller luftbremser er standard - stor trafiksikkerhed. 

  • Ekstraudstyr: hydraulisk lamelplanke, efterharver, frøsåmaskiner, div tilkoblinger mm

I øjeblikket kører vi kampagne på Prolander i 6 og 7,5 m med dobbelt u-ringsvalse. Der er hhv. kr. 43.200,- på 6 meteren og kr. 51.700,- på 7,5 meteren at spare.

Bulafstand på 60, 70, 80 og 80 cm

Tandafstand på 68 cm

Frihøjde på 60 cm 

KUHN Prolander har stor gennemgang og sikrer problemfri passage af stub- og planterester

Dobbelt U-ringsvalse i 2 x ø 600 mm - arbejder efter "soil to soil" princippet

Valsen er yderst anvendelig ved stubbearbejdning og i systemer med reduceret jordbearbejdning.

Her er KUHN Prolander yderligere monteret med én efterharve. den sikrer den sidste planering og krummestruktur på overfladen.

Dobbeltvalse med rørpakker i ø 400 mm og stangpakker i ø 320 mm

Valsen er yderst anvendelig ved såbedstilberedning både i pløjet jord og i systemer med reduceret jordbearbejdning.

Her er KUHN Prolander yderligere monteret med 2 efterharver. Det sikrer først en god udjærning, og sidst en god krummestruktur for et perfekt såbed.

Hydraulisk lamelplanke fås som ekstraudstyr.

 

Andet ekstraudstyr fås også til harven, bla. KUHN SH frøsåmaskiner i 200, 380 eller 600 liter, div træktilkoblinger samt div spidser

 

Hydraulisk dybdestyring

Systemet arbejder med både bærehjul, fronthjul og valse, og kan justeres med både + og - under arbejde. Det gør harven yderst fleksibel, og den kan hurtigt omstilles til andet arbejde.

KUHN Prolander er udstyret med nogle 520/50-17 bære- og transporthjul. Bremser er standard og harven er designet til at må køre 40 km/t på vejen. Stabilitet og trafiksikkerhed er vægtet højt.

Kort beskrivelse: 
Bugseret fjedertandsharve for stub- og såbedsarbejde. Arb. bredde 6,00 & 7,50 m.

Bulafstand på 60, 70, 80 og 80 cm

Tandafstand på 68 cm

Frihøjde på 60 cm 

KUHN Prolander har stor gennemgang og sikrer problemfri passage af stub- og planterester

Dobbelt U-ringsvalse i 2 x ø 600 mm - arbejder efter "soil to soil" princippet

Valsen er yderst anvendelig ved stubbearbejdning og i systemer med reduceret jordbearbejdning.

Her er KUHN Prolander yderligere monteret med én efterharve. den sikrer den sidste planering og krummestruktur på overfladen.

Dobbeltvalse med rørpakker i ø 400 mm og stangpakker i ø 320 mm

Valsen er yderst anvendelig ved såbedstilberedning både i pløjet jord og i systemer med reduceret jordbearbejdning.

Her er KUHN Prolander yderligere monteret med 2 efterharver. Det sikrer først en god udjærning, og sidst en god krummestruktur for et perfekt såbed.

Hydraulisk lamelplanke fås som ekstraudstyr.

 

Andet ekstraudstyr fås også til harven, bla. KUHN SH frøsåmaskiner i 200, 380 eller 600 liter, div træktilkoblinger samt div spidser

 

Hydraulisk dybdestyring

Systemet arbejder med både bærehjul, fronthjul og valse, og kan justeres med både + og - under arbejde. Det gør harven yderst fleksibel, og den kan hurtigt omstilles til andet arbejde.

KUHN Prolander er udstyret med nogle 520/50-17 bære- og transporthjul. Bremser er standard og harven er designet til at må køre 40 km/t på vejen. Stabilitet og trafiksikkerhed er vægtet højt.